Monday 19 February 2018

Keropok Lekor Ori dari Terengganu..

Assalamualaikum..

Setelah sekian lama menyepi dalam penjualan keropok lekor ori dari Terengganu..

Hari ni saya nak beritahu keropok lekor terengganu sekarang READY STOCK ye..

Ramai juga yang whatsapp yang pm kat facebook bertanyakan pasal keropok lekor terengganu ni..jadi saya cuba jual semula dan boleh bagi sama-sama rasa insyaAllah..

Boleh ambil sendiri di Rawang atau noleh juga COD di sekitar Rawang, Selayang, Sungai Choh, Bukit Beruntung, Serendha, Sungai Buloh, Kuala Lumpur, Kawasan yang terdekat..

Untuk kawasan di luar selangor, dulu pernah pos cuma sekarang saya tak galakkan untuk pos sebab traffic pos laju tak sama macam dulu..dulu hari ni pos ke Melaka esok dah sampai..Sekarang mungkin 2-3 hari baru sampai..jadi nak elak keropok lekor rosak saya hold dulu dan semuanya adalah cod sahaja ya..

Harga keropok lekor ori dari Terengganu :
1 bungkus Rm10 SAHAJA
6 batang dan 1 sos

Memang sedap memang puas hati

Yang mana tercari-cari keropok lekor oru terengganu yang paling sedap boleh whtsapp saya 019-3737770..

Sekian Terima Kasih..

No comments:

Post a Comment