Tuesday 20 February 2018

Dekorasi budget dari A & R Creative Design

Assalamualaikum sahabat..

Hari ni kita nak share dekorasi budget dari A & R Creative Design..

Tahniah adik ipar dan suami tercapai impian nak ada aset rumah untuk disewakan pada student dekat Mutiara Ville, Cyberjaya..

Nak pulak kene dengam design yang simple, comel dan sangat fresh look sesuai sangatlaa untuk student sewa..confirm asyik study otak pun fresh je tau...hihi

Apa yang diberitahu oleh adik ipar..kos kesuluruhan untuk dekorasi rumah ni Rm10k..wau sesuai untuk dekorasi budget tapi still nampak cantik dan fresh! Ala-ala showroom ikea gitu..kerlaasss student sekarang..

Kitorang dulu sewa duk atas tilam yang tak berapa empuk je nak..haha..

Jom jemput cuci-cuci mata dulu..mata tau kot kenan dan ada idea leh datang mencurah-curah untuk deco rumah sendiri nanti kan..

Tak pun kalau tak nak pening kepala contact je A & R CREATIVE DESIGN ni kan sonang....korang bagitahu je budget korang berapa dan konsep rumah macam mana yang korang nak....

Tunggu masa dah siap semua..setel..

Sebab kerja-kerja mendeco ni bukan senang ye..nak kene datang idea miz and match lagi..nak pi survey jenis-jenis perabot ikut kesesuaian tema lagi..ikut pulak sudut rumah..nak main dengan warna lagi....pening dan ambik masa oi....bukan makan sehari dua.....

Sebab tu kalau nak senang upah je interior designer untuk deco rumah korang confirm meletop rumah korang dengan dekorasi yang cantik..tak delah deco macam rojak nanti..hihi..

Korang boleh singgah website diorang ni di www.interiordesignbudget.wordpress.com

Korang boleh nampak banyak sangat projek dekorasi yang diorang dah handle..lawa kot.....apapun semuanya diorang boleh setelkan mengikut budget korang..

Jemput cuci mata dengan dekorasi dari A&R Design Creative..terbaiklah...

No comments:

Post a Comment